قوانین استفاده و سفارش محصولات از ببرکالا
شرایط فروشگاه آنلاین:
خریداران باید شرایط خرید محصول مورد نظر را از نظر سنی داشته باشند.
خریداران نباید از محصولات خریداری شده از وبسایت ببرکالا برای مقاصد غیر قانونی یا مواردی که در حیطه مسئولیت آنها نیست استفاده کنند.
هر گونه سوءاستفاده یا زیر پا گذاشتن قوانین این وبسایت منجر به مسدود شدن سرویس کاربر خواهد شد.
شرایط فروش :
خریدار متعهد و موظف میباشد سفارش خود را در زمان تحویل کالا از نماینده سایت، پیک، پست و یا شرکت حمل و نقل با مندرجات فاکتور و مشخصات کالاها مطابقت داده و در صورت وجود هر گونه اشکال و یا مغایرت در سفارش ، کسری لوازم جانبی ولوازم همراه ، کسرکارت گارانتی ، و یا هر گونه ایراد فیزیکی و ظاهری ( از قبیل شکستگی، له شدگی و … ) از دریافت سفارش خودداری نماید. بدیهی است دریافت کالا یا استفاده از آن به هر نحو به منزله تایید صحت و کامل بودن سفارش و تایید سلامت ظاهری کالا میباشد و پس از آن هیچ گونه اشکال و ایراد ظاهری و یا کسری کالا و لوازم مورد قبول فروشگاه اینترنتی ببرکالا نمیباشد.
هزینه ارسال کالا:
هزینه ارسال کالا در تهران در خریدهای بالای پانصد هزارتومان در محدوده مناطق ۲۲گانه شهرداری به عهده فروشگاه اینترنتی ببرکالا میباشد .
هزینه ارسال مبالغ زیر پانصد هزار تومان و یا خریدهای خارج از محدوده تهران به عهده خریدار میباشد و هزینه ارسال خریدهای شهرستان در فاکتورهای بالای پانصد هزار تومان تا شرکتهای باربری یا پست به عهده فروشگاه اینترنتی ببرکالا میباشد و هزینه شرکتهای باربری یا پست بر عهده خریدار میباشد.
ما در فروشگاه اینترنتی ببرکالا فقط کالاهای موجود در انبار را برای فروش ارائه میدهیم.
اما اگر به هر دلیلی بعد از ثبت سفارش کالا توسط مشتری متوجه شکستگی و یا له شدگی محصول شویم و کالا دیکر در انبار موجود نباشد و امکان تهیه آن در بازار نباشد، بلافاصله با مشتری تماس گرفته میشود و به مشتری اعلام میگردد و بعد از کسب شماره حساب مبلغ عودت داده میشود.
گارانتی و خدمات پس از فروش:
گارانتی محصولات فروخته شده توسط فروشگاه اینترنتی ببرکالا به عهده شرکتهای واردکننده و گارانتی کننده میباشد. و فروشگاه اینترنتی ببرکالا هیچ تعهدی نسبت به گارانتی محصولات ندارد. سعی ما در فروشگاه اینترنتی ببرکالا بر این است که کالهای بدون گارانتی و یا گارانتیهای فیک را عرضه نکنیم اما اگر کالایی باشد که گارانتی آن گذشته باشد و یا محصولی باشد که در ایران هیچ شرکتی آنرا گارانتی نکرده باشد، در صفحه محصول به عنوان گارانتی اصالت از طرف فروشگاه اینترنتی ببرکالا درج میشود.
شرایط بازگرداندن کالا:
طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیک برای معاملات از راه دور مصرف کننده حق دارد طی 7 روز کاری کالای خریداری شده را مرجوع نماید.
شرایط ارجاع کالا در صورتی است که:
1- کالای خریداری شده از نظر شکل ظاهری و یا فیزیکی درج شده در صفحه محصول وب سایت مغایرت داشته باشد.
این مغایرت اگر از روی بسته و بدون بازکردن مشخص باشد بعد از باز کردن پلمپ جعبه محصول فروشگاه اینترنتی ببرکالا مسئولیتی ندارد. مشتری باید بعد از دیدن مغایرت حداکثر تا 24 ساعت مغایرت را به فروشگاه اینترنتی ببرکالا اعلام نمایند و بلافاصله کالا را به آدرس فروشگاه ارسال کنند. کارشناسان فروشگاه بعد از تایید نظر مشتری کالای جایگزین را به آدرس مشتری ارسال میکنند و در صورت عدم تایید دلایل مشتری توسط کارشناسان ما همان کالا مجدداٌ ارسال میگردد.
2- ایراد فنی و یا خرابی محصول
بلافاصله بعد از مواجه شدن با اشکال فنی با فروشگاه تماس بگیرند و اشکال فنی را اعلام و کالا را ارجاع دهند. بعد از دریافت کالا توسط فروشگاه اینترنتی ببرکالا کارشناسان ما کالا را تست میکنند و در صورت داشتن اشکال فنی آنرا برای مشتری تعویض میکنند.
3- اگر مشتری بعد از ثبت سفارش به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شود میتواند به فروشگاه اینترنتی ببر کالا اعلام نماید. اگر کالا ارسال نشده بود کل مبلغ پرداختی توسط مشتری عودت داده میشود و اگر کالا ارسال شده بود مشتری بعد از دریافت کالا آنرا ارجاع میکند. فروشگاه ببرکالا بعد از دریافت کالا بعد از کسر مبلغ هزینه ارسال مابقی مبلغ را به مشتری عودت میدهد.
شکایت از مجموعه ببرکالا:
شما برای ثبت هرگونه شکایت از این مجموعه میتوانید یا از طریق آدرس پست الکترونیک info@bebarkala.ir شکایت خود را به اطلاع مدیریت سایت برسانید و یا از طریق تلفن همراه 09194115008 با مدیریت سایت مطرح نمایید. همچنین میتوانید به صورت حضوری شکایت خود را مطرج نمایید.
شکایت شما توسط مدیر در اسرع وقت بررسی میشود و به آن رسیدگی میشود.